UKR
Action Group
UKR

Блог

Рекрутмент. Етапи пошуку кандидатів та співпраці з замовником

Курс на світле майбутнє та подолання економічної кризи після карантину

Карантин триває, але уряд має працювати. Тому оприлюднення стратегії виходу України з карантину було очікуваним та важливим для суспільства.

Робота дистанційно – це тимчасова необхідність чи крок у майбутнє?

dyst Roboty

Поступово люди звикають до нових умов. Так, у зв'язку з коронавірусом відбулося дуже багато змін у різних сферах життя населення. Звісно, що водночас не може настати повна ізоляція, і найважливіші галузі мають функціонувати. Що стосується державних організацій, то більшість перейшли на дистанційний режим роботи. Взагалі, дистанційна робота давно вже не є чимось недосяжним і новим. Адже багато організацій працюють в цьому напрямку і запевняють, що цей крок у майбутнє є досить важливим. Тож такий перехід став передбачуваним, і зараз постає питання, як працювати після завершення карантину.

Звісно, все прийде до норми та потрібно буде відновлювати робочий процес. Тому налагодженням графіку роботи й оптимізацією робочого процесу займаються вже зараз. Так, прем’єр-міністр оприлюднив стратегію виходу України з карантину. Поки що це лише напрацювання, але обіцяють, що «до початку травня Україна піде на роботу». У зв’язку з цим потрібно буде вирішити низку проблем, а саме – надання робочих місць, допомога малому та середньому бізнесу, зняття обмежень у роботі громадського транспорту та прийняття рішення щодо умов роботи.

Було проведено низку опитувань для того, щоб з’ясувати, як роботодавці ставляться до дистанційної роботи. Згідно з результатами, більшість прагне повернутися до звичайного офісного режиму. Це обумовлено технічними складнощами, проблематичністю контролювати робочий процес та зниженням продуктивності працівників. Позитивним моментом дистанційної роботи визнали фінансову складову. Економію відзначили до 20% опитаних.

У зв’язку з ситуацією потрібно приймати швидкі та продуктивні рішення. До впровадження дистанційної роботи можна ставитися по-різному.  Деякі організації давно хотіли спробувати цей напрям, і карантин посприяв швидкій реалізації. Інші – вперше випробували такий спосіб роботи. А решті пощастило найменше: карантин призвів до фінансової діри в таких сферах, як готельно-ресторанний бізнес, туризм, розважально-культурні заклади, б'юті-сервіс та ін. Звичайно, працювати дистанційно в таких галузях неможливо.

Як висновок, можна сказати вже таку знайому фразу: «Що нас не вбиває, робить сильнішими», тому загальними зусиллями ми збережемо здоров’я, подолаємо кризу та знайдемо нові і несподівані шляхи розв’язання будь-яких проблем.

Двигун трудової реформи

Вектор змін у Кодексі законів про працю як двигун трудової реформи.

Вакансія: Головний бухгалтер

Зарплата від 25 000 грн. Фармацевтика. Повна зайнятість

З віком працюється краще: працівники старшого віку і рівень добробуту

Цією публікацією Action Group, як складова частина міжнародної мережі Future Manager, стартує цикл публікацій на тему сучасних трендів на світовому ринку праці. Ми будемо як перекладати українською тексти FM, так і писати власні. Слідкуйте за оновленнями!

Action Group у Facebook

У нас приємна новина – 100 підписників на сторінці  Action Group у Facebook. І це лише за місяць роботи нового сайту.

Вакансія: Помічник старшого рекрутера в рекрутингову агенцію

Рекрутингова агенція Action Group входить до міжнародного  рекрутингового холдингу Future Manager.

Вакансія: Виконавчий директор нової фінансової компанії, Київ

Наш замовник – міжнародна фінансова група, що працює у галузі небанківського кредитування. Має офіси в 11-ти країнах світу.

Офіс із домашніми улюбленцями: недоліки та переваги

Домашні улюбленці в офісі можуть покращити працездатність персоналу.

Action Group

бул. Дружби Народів, 24/2, оф.19

м. Київ, 01103, Україна

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел: +38 (044) 206-09-44, +38 (067) 466-44-39