Домашні улюбленці в офісі можуть покращити працездатність персоналу.
Працівники відчуватимуть заохочення до спілкування одне з одним, почуватимуться більш розслаблено, а це, у свою чергу, може зменшити стрес та допомогти їм виявити увесь свій потенціал. Дехто вважає, що наявність домашніх улюбленців у офісі може посприяти найму на роботу міленіалів.
Тим не менше, варто пам’ятати, що утримування собак чи кішок в офісі може мати деякі недоліки. Враховуючи важливість забезпечення добробуту як працівників, так і їхніх домашніх улюбленців, потрібно не забувати про юридичні зобов’язання, які може накладати на вас така практика.
А що, коли працівник не може знаходитись поруч із собаками?
Потрібно пам’ятати про те, що не кожному працівнику в офісі до вподоби компанія чотириногих друзів. Декому протипоказано перебувати поруч із собаками. У Square Foot з’ясували, що у працівників з алергією на домашніх улюбленців можуть проявлятися середні та тяжкі симптоми в період перебування в оточенні собак. Згідно із Актом про американців з інвалідністю, алергію в деяких випадках можна розглядати як інвалідність. Тому, якщо ви не враховуєте особливості людей із алергією на собак чи котів, ви, швидше за все, нехтуєте інтересами цих конкретних працівників та порушуєте закон.
Також потрібно взяти до уваги ту обставину, що деякі працівники бояться собак. Якщо вірити Square Foot, страх собак є поширеною фобією в наш час. Дехто не може почуватись у безпеці або ж взагалі не може працювати поруч із псом.
Це питання можна вирішити шляхом організації вільних від собак зон у межах офісного приміщення, де працівники матимуть змогу спокійно займатись своїми справами. Недоліком такого підходу може стати їх ізоляція від решти колег.
Страхування відповідальності щодо домашніх улюбленців у вашому офісі
Утримування домашніх улюбленців у офісі означатиме вищий рівень відповідальності. У разі отримання працівниками чи клієнтами вашої компанії травм внаслідок контакту з котом чи собакою або якщо хтось із улюбленців пошкодить приміщення, яке ви орендуєте, вашу компанію зможуть притягнути до відповідальності.
Щоби бути свідомим потенційного впливу домашніх улюбленців на рівень вашої відповідальності, рекрутингова компанія з Києва Action Group радить попередньо проконсультуватися зі страховою компанією. Можливо, вам доведеться витратити додаткові кошти на страхування відповідальності компанії у разі перебування в офісі домашніх улюбленців.
Окрім страхових питань, вам також варто скласти план на випадок, якщо когось зі співробітників вкусить пес. Цей план має передбачати наступні кроки: як швидко отримати інформацію про інцидент, як повідомити відповідні державні органи про те, що сталося, як надати першу допомогу постраждалому, як вилучити пса з офісу і т. ін.
Страховка для собак як засіб захисту своїх працівників
Інциденти із собаками найімовірніші тоді, коли протягом довгого часу кілька тварин перебувають в офісі. Граючись, чотириногі друзі можуть поранити одне одного, справа може дійти до бійки. Звісно, це означатиме додаткові витрати.
Страховку для собак корисно мати тим, хто хоче убезпечитися від непередбачуваних витрат на послуги ветеринара. Якщо собака пораниться або ж отруїться, або якщо будь-який інший інцидент матиме місце в офісі, страховка для домашніх улюбленців полегшить фінансове навантаження, яке обов’язково виникне під час візиту до ветеринара. Було б також незайвим попросити своїх працівників ознайомитись із політикою компанії щодо утримування собак в офісі перед тим, як вони приведуть із собою своїх улюбленців.
Існують також інші ризики утримування собак в офісі, як-от інфекційні хвороби. Розплідниковий кашель є однією з них. Це дуже заразна хвороба, симптоми якої можуть проявлятися від одного до трьох тижнів. Собаки можуть її підхопити так само, як люди підхоплюють нежить. Враховуючи ту обставину, що собаки перебуватимуть близько одне до одного, хвороба може поширюватись досить швидкими темпами. Саме тому рекомендується провести вакцинацію проти розплідникового кашлю перед потраплянням собак до офісу.
Чи можуть домашні улюбленці відволікати від роботи?
Домашні улюбленці можуть допомогти зняти стрес або сприяти дружній атмосфері в колективі, проте часто їхнє велике скупчення в обмеженому просторі може відволікати від роботи. Собаки, що бігають по офісу, можуть заважати працівникам сконцентруватися на завданнях. Навряд чи вам захочеться почути гавкіт песика на задньому плані під час важливої зустрічі.
Якщо ви вирішите запровадити практику утримання собак чи котів у офісі, подумайте також про безпеку своїх працівників. Можливо, вам доведеться обмежити кількість улюбленців, що пересуватимуться вашим офісом, або ж рекомендувати працівникам приносити їх у спеціальних коробках, щоб ті нікого не турбували. Непогано було би також встановити вікові обмеження для улюбленців, вимагати від працівників брати з собою лише тренованих собак, а також визначити місця в офісі, куди доступ псам буде заборонений, скласти список вакцин та виконати багато інших кроків.
Ви можете потрапити у незручне становище, коли доведеться пояснювати працівнику, що йому більше не можна брати з собою до офісу песика, оскільки останній заважає іншим. Однак такі ситуації обов’язково виникатимуть. Щоби уникнути цього, радимо детально пояснити працівникам політику компанії щодо домашніх улюбленців в офісі. Це допоможе вам не допустити подібного у майбутньому (див. докладніше Пошук та підбір персоналу в Україні).
Чимало компаній вже запровадили практику утримування домашніх улюбленців у офісах. Тим не менше, перед тим як зважитись на такий крок, потрібно все добре обмізкувати. Подумайте про усі можливі наслідки цього рішення. Дізнайтеся думку працівників. Якщо всіх все влаштовує – не зволікайте!
© 2019 Action Group. При будь-якому використанні цього матеріалу зазначення його авторства та активне посилання на сайт www.actiongroup.com.ua є обов'язковими.