Замовник – рекрутингова агенція «Фінансовий персонал», яка була заснована у 2007 році. Основними унікальними перевагами є те, що «Фінансовий персонал» спеціалізується виключно на пошуку працівників у бухгалтерській сфері та фінансистів (економістів). Також ключову роль відіграє те, що всі рекрутери агенції обов’язково мусять мати попередній досвід роботи в одній з цих галузей. 

За 13 років роботи рекрутери «Фінансового персоналу» реалізували кілька сотень проектів. І сьогодні, незважаючи на непросту економічну ситуацію в Україні, ми продовжуємо отримувати нові вакансії.

Важливий аспект – «Фінансовий персонал» є прямим партнером Executive Search агенції Action Group (рік заснування – 2001) та членом міжнародної мережі рекрутингових агенцій Future Manager, з головним офісом у Мілані.

Коло завдань

  • Розробка та втілення стратегії розвитку бренда «Фінансовий персонал»
  • Формування та контроль бюджету
  • Набір та керування командою
  • Залучення нових клієнтів та утримання вже наявних
  • Зустрічі з клієнтами, інколи відрядження. Участь у конференціях, виставках, семінарах
  • Участь у розробці ТЗ для CRM, імплементація та подальше використання цього інструменту
  • Виконання особисто та підлеглими проектів з пошуку персоналу
  • Контроль ведення документації відповідно до процедур, прийнятих у компанії
  • Участь у розробці та реалізації нового веб-порталу бренда
  • Звітування засновнику

Необхідні знання та навички

  • Вища фінансова освіта
  • Досвід роботи фінансистом та/або бухгалтером не менш ніж три роки
  • Базові знання з маркетингу 
  • Досвід роботи рекрутером не потрібен. Ми всього навчимо. 
  • Володіння MsOffice на рівні впевненого користувача. 
  • Досвід роботи з CRM
  • Володіння англійською мовою вітається. Якщо не знаєте – готуйтесь, що з часом таки доведеться вивчити
  • Харизма лідера. Досвід керування персоналом вітається
  • Бажання навчитись рекрутингу як професії та як бізнесу
  • Бажання працювати в приватному бізнесі, на себе
  • Готовність багато читати та вчитись
  • Здатність до системної роботи

Кому варто замислитись над цією вакансією?

Наприклад, вам набридло працювати бухгалтером або фінансистом. Хочеться чогось нового, але страшно міняти професію. Та й накопичений досвід шкода втрачати. Тоді це ваша вакансія.
У нашому випадку вам абсолютно точно, на сто відсотків знадобиться попередній досвід. А професії рекрутера вас навчить наш засновник Дмитро Клім, за плечима якого:

– понад двадцять років досвіду в рекрутменті

– десятки тренінгів від провідних фахівців з HR 

– більш ніж тридцять навчених фахівців з пошуку персоналу тільки для наших компаній

– викладання курсу рекрутменту для студентів МВА в найстарішому виші України з другої освіти MBA – МІМ

Ми не «даємо рибу», а «вчимо, як її ловити», як мало хто в Україні. І це навчання не просто професії, а враховуючи посаду – саме цього бізнесу.

Інший варіант – вам душно працювати в компаніях, де кожен ваш крок запротокольований. Будь-яка ініціатива вимагає зусиль, щоб її реалізувати. 
В нас основне завдання – розвиток бренда. І тут все залежить тільки від вашої фантазії та працездатності. 

Ще одна (але не остання причина): ви хочете особисто впливати на свій прибуток. Вам не подобаються обмежені системи преміювання, де зазвичай є «стеля», вище якої не піднятись. 
Не можемо сказати, що хліб зовнішнього рекрутера легкий. Але наш девіз – гарні кандидати коштують дорого, а погані – ще дорожче. Зазвичай клієнти нас чують і розуміють, що якісна робота має достойно оплачуватись. Далі ж все залежатиме від вас.

Резюме надсилайте через форму зворотного зв’язку на цьому сайті. 

Дата закінчення розгляду резюме – 1 вересня 2020 року.