Про працедавця.

Швейцарська енергетична технологічна компанія, яка надає стійкі рішення для оптимізації, балансування та відновлення втраченої енергії. Ми будуємо наступне покоління енергетичної інфраструктури для інноваційних застосувань у різних секторах.

Ми шукаємо рекрутера з досвідом повного циклу рекрутингу, від пошуку талантів і залучення кандидатів до співбесіди та найму чудових співробітників.

Робота 100% дистанційна, тому ви можете працювати з будь-якої країни світу, включно з Україною. Спілкування виключно англійською мовою, так як всі співробітники не з України і не в Україні.

Профіль вакансії:

Успішний рекрутер регулярно співпрацюватиме з керівниками відділів і завчасно визначати майбутні потреби в наймі. Кандидат також повинен мати можливість залучати кандидатів за допомогою різних джерел, таких як соціальні мережі та рекомендації співробітників. Наш ідеальний рекрутер має академічну освіту в сфері управління персоналом у поєднанні з досвідом роботи з перевірки, співбесіди та оцінки кандидатів.

Зрештою, обов’язки рекрутера полягають у забезпеченні того, щоб наша компанія залучала, наймала та утримувала найкращих співробітників, одночасно розвиваючи потужну систему талантів.

Ми шукаємо людину, яка також захоплюється людськими ресурсами та спеціалізується на темах, пов’язаних із зайнятістю, такими як пільги, компенсації, персональні дані, системи управління персоналом та веб-інструменти.

Обов'язки з підбору персоналу:

- Розробити та реалізувати загальну стратегію найму

- Розробити та оновити посадові інструкції та специфікації посад

- Виконувати аналіз роботи та завдань, щоб документувати вимоги та цілі роботи

- Готувати матеріали для найму та публікація вакансій на відповідних дошках з вакансій/газетах/коледжах тощо

- Пошук і набір кандидатів за допомогою баз даних, соціальних мереж тощо

-Перегляд резюме кандидатів і заяв про роботу

- Проведити співбесіди, використовуючи різні надійні інструменти/методи найму та відбору

- Оцінювати відповідні знання, навички, навички спілкування, досвід і здібності кандидатів

-Залучати нових співробітників для повної інтеграції

-Моніторити та застосування найкращих практик підбору персоналу

- Надавати аналітичні та добре задокументовані звіти про наймання решті команди

-Бути контактною точкою та будувати стосунки з впливовими кандидатами під час процесу відбору

- Сприяти репутації компанії як «найкращого місця для роботи»

Обов'язки HR:

- Розробка та впровадження HR-стратегій та ініціатив, узгоджених із загальною бізнес-стратегією та цінностями компанії

- Поліпшення відносин між керівництвом і працівниками шляхом вирішення вимог та інших питань

-Підтримка поточних та майбутніх потреб бізнесу шляхом розвитку, залучення, мотивації та збереження людського капіталу

- Розробка та моніторинг загальних стратегій, систем, тактик і процедур кадрової роботи в організації

- Створення позитивної робочої атмосфери

- Нагляд та керування системою оцінки ефективності, яка забезпечує високу продуктивність

- Дотримання плану оплати праці та програми пільг

- Оцінка потреб у навчанні для застосування та моніторингу програм навчання

-Покращення та підтримка нашої системи управління знаннями

- Звітування перед керівництвом і забезпечення підтримки прийняття рішень за допомогою кадрових показників

- Забезпечення дотримання законодавства в усьому управлінні людськими ресурсами

- Організація корпоративних заходів

- Організація делегацій на конференції та ділові поїздки

Вимоги та навички

- Вільне володіння англійською

- Підтверджений досвід роботи рекрутером (власним рекрутером або рекрутером кадрового агентства)

- Підтверджений досвід роботи менеджером з персоналу

- Досконала здатність проводити різні типи інтерв'ю (структуровані, на основі компетенцій, на основі стресу тощо)

- Практичний досвід роботи з різними процесами відбору (відеоінтерв’ю, телефонне співбесіда, перевірка рекомендацій тощо)

- Здатність організовувати центри оцінки навичок (у лотках, зразки роботи, психометричні та IQ/EQ тести тощо)

-Знайомство з базами даних HR, системами відстеження кандидатів (ATS) і системами управління кандидатами (CMS)

- Практичний досвід роботи з програмним забезпеченням для підбору персоналу, а також з інформаційними системами людських ресурсів (HRIS) або системами управління людськими ресурсами (HRMS)

- Відмінні навички спілкування

- Сильні навички прийняття рішень

- Обов'язковий досвід роботи в таких галузях, як центри обробки даних, блокчейн-індустрія, крипто-стартапи, велика 4ка, ІТ-стартапи, енергетичні компанії

-Бонус: ступінь бакалавра/магістра з управління людськими ресурсами

Термін дії вакансії до 30.12.2022

Відповідальний за пошук Дмитро Клім

Резюме надсилати на адресу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

У разі виникнення питань звертатися за номером телефону +38067-466-44-39